Alla inlägg den 9 februari 2016

Av Simon - 9 februari 2016 23:43

Pluggar en tung utbildning och det tar väldigt mycket tid. Jag blir i perioder osäker på om jag ska fortsätta eller inte. Men ska ju leva sin dröm som det heter. Och ärligt talat känns det inte riktigt som jag gör det nu.


Men samtidigt är utbildningen ganska rolig. Speciellt jobben man kan få efteråt. Det är bara det att självaste pugget ofta känns lite väl onödigt etc. Liksom i det verkliga arbetslivet tror jag mycket kommer att vara enklare. Och om man nu inte kan något specifikt så får man lära sig det på arbetsplatsen. Sen gör man typ liknande saker hela tiden och då kan men ju det bra. Men nu när man pluggar har man en kurs och visst man blir bättre och bättre. Men sen är det en tenta och efter den är det NYA svåra saker. Känns som man bara börjar om på noll hela tiden.


Jaja, jag får nog bara härda ut. Jag antar att jag whinar lite extra för att det är typ den tuffaste perioden just nu (enligt äldre studenter).


Godnatt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards