Alla inlägg under januari 2016

Av Simon - 29 januari 2016 22:47

Hej och Välkomna till min blogg!


Detta är första gången jag skapar en blogg så ni får ha lite överseende om jag inte är så duktig... :)


Vem är jag?


Jag är en 22 årig kille från STHLM. Mina största intressen är fotboll, musik och filmer. Jag spelar för närvarande i ett div-4 lag i södra stockholm. Jag spelar även gitarr sen typ 10 år tillbaka. Främsta inspirationen tar jag från 80-talets rock med band som mötley crue och Guns 'n' Roses. Jag spelar för närvarande inte i något band men letar lite halvt efter något coolt rockband att joina. När det gäller fotboll är det HAMMARBY FOTBOLL som gäller. Kennedy är min idol.


Ett annat intresse jag har är att "ragga tjejer". Det är lite tabu att prata om men eftersom jag är anonym på denna bloggen så känner jag att jag kan snacka öppet om det. Ett riktigt bra svenskt forum om pick up är http://casanovalounge.se/ Där är jag medlem och läser varje dag. Har fått många bra tips därifrån.


I övrigt tror jag på att försöka leva livet fullt ut varje dag. Inte oroa sig för framtiden eller bekymra sig över saker som har hänt. Jag gillar Alexander Bards motto, det som har hänt HAR hänt. DET SOM HAR HÄNT HAR HÄNT. Punkt slut, bry dig inte om det mer.


SOm sagt kommer denna blogg vara anonym och jag kommer skriva öppet om allt mellan himmel och jord. Jag har nyligen även upptäckt att man kan förstora sin penis. Det kommer jag säkerligen också att skriva om. Ska snart beställa en Penispump av märket Bathmate och kommer att uppdatera här om hur det går.


En annan cool sida jag läst mycket på är Danger and Play. Den bloggen handlar om personlig utveckling på alla möjliga olika sätt. Det är också ett ämna som ligger mig varmt om hjärtat. Kan starkt rekommendera den sidan.


Det var allt för denna gång, vi ses!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards