Direktlänk till inlägg 24 februari 2016

Penisförlängare fungerar det?

Av Simon - 24 februari 2016 20:57

Jag är som sagt helt ärlig i denna blogg och skriver om allt möjligt. Jag har funderat på att köpa en bathmate penispump. Men jag har läst ännu mer på senaste om penis extender, på svenska penisförlängare. Jag har bland annat läst på en svensk sida Penisförlängare, fakta och myter. Det verkar faktiskt vara bättre än en pump då en penisförlängare verkligen verkar ge permanenta ökningar. En pump verkar främst ge tillfälliga ökningar. Det är ju iof roligare på kort sikt men inte i längden.


Ett minus med en penisförlängare är att man verkar behöva sitta med den i flera timmar varje dag! Med en pump är det typ bara 20-30 min per dag. Men fördelen med förlängaren är som sagt att man får permanenta ökningar. Ökningarna är också främst på längden och inte omkretsen. Det är precis vad jag är ute efter också. Jag funderar på en phallosan forte, dom är iof ganska dyra men verkar riktigt bra och avancerade.


För övrigt är det jävligt kul att Champions League är igång igen :D Tyvärr bara så är inte Liverpool med i år. Får hoppas dom går bra i Europa League i alla fall! Nä ska fixa käk nu sen blir det lite läsning och sängen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simon - 5 mars 2016 12:43

Ojoj ni ska första att jag var glad i onsdags! Mitt kära Liverpool vann med 3-0 över Manchester City!   Det var faktiskt ganska oväntat tyckte jag även om jag såklart alltid tror på Liverpool. Men Man. C har varit bra och ligger ju över ganska lå...

Av Simon - 11 februari 2016 22:02

Jag älskar fotboll, men nästan lika mycket självaste stämningen. Stämningen innan match, på arenan och efter match. Känslan när laget vinner. Att sitta i en TV soffa med kompisarna. Eller ute på en pub. Jag hittade lite sköna YT klipp jag tänkte post...

Av Simon - 9 februari 2016 23:43

Pluggar en tung utbildning och det tar väldigt mycket tid. Jag blir i perioder osäker på om jag ska fortsätta eller inte. Men ska ju leva sin dröm som det heter. Och ärligt talat känns det inte riktigt som jag gör det nu.   Men samtidigt är utbil...

Av Simon - 2 februari 2016 23:44

Jag kanske inte har nämnt det men jag är ett stort Liverpool fan (om vi pratar internationell fotboll då). Annars är det såklart BAJEN som dunkar i mitt hjärta.   Men som sagt, jag såg Liverpool möta serieledande Leicester City borta idag. Jag bl...

Av Simon - 29 januari 2016 22:47

Hej och Välkomna till min blogg!   Detta är första gången jag skapar en blogg så ni får ha lite överseende om jag inte är så duktig... :)   Vem är jag?   Jag är en 22 årig kille från STHLM. Mina största intressen är fotboll, musik och fil...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards