Alla inlägg den 2 februari 2016

Av Simon - 2 februari 2016 23:44

Jag kanske inte har nämnt det men jag är ett stort Liverpool fan (om vi pratar internationell fotboll då). Annars är det såklart BAJEN som dunkar i mitt hjärta.


Men som sagt, jag såg Liverpool möta serieledande Leicester City borta idag. Jag blev tyvärr mycket besviken. Liverpool spelade inte alls så bra som jag hade hoppats. Men visst, motståndarna är on a roll och leder serien, så man kanske inte ska klandra Klopp och gänget för mycket. Får hoppas mer på nästa match helt enkelt.


Titeln idag är ju ganska speciell, jag kommer till det nu. Jag tog nämligen en sömntablett för 15 minuter sedan. Jag fick den av en kompis som köpte den när han var på skidresa i franska alperna. Jag har alltid haft svårt att sova men har aldrig testat en sömntablett. Så det ska bli kul att se hur det fungerar. Än så länge känner jag ingenting, tror jag i alla fall, haha. Förhoppningsvis somnar jag lätt och snabbt snart.


Nä nu ska jag stänga av datorn och meditera lite. Försöker att meditera 20 min per dag nu. Har hört mycket bra om det. Ska bli kul att so om jag märker någon skillnad om några veckor.


GODNATT

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards